Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem…
WięcejMarketing
Projekt gazety firmowej
Gazeta firmowa to znakomity sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także rodzaj reklamy. Zastanówmy się więc, jakie artykuły warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – motywuje personel Korporacyjny biuletyn może spełniać…
WięcejNajbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I
Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ…
WięcejNawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu
Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed…
WięcejWizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?
By konsument spostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne profesjonalne i…
WięcejCo powinien zawierać content plan?
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca…
WięcejMało klientów? Pomoże agencja SEO
Firmy lub właściciele sklepów internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie poleca się, to podejmowanie działań samemu. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i…
WięcejTone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?
Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” –…
WięcejDirect Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się…
WięcejNie masz wirtualnego spaceru w Google Moja Firma? Koniecznie go dodaj!
Wirtualne spacery, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Dają możliwość w dostępny sposób pokazania siedziby firmy ewentualnie nieruchomości, która jest ważna w naszym biznesie. Jest…
Więcej