Projekt gazety firmowej

Projekt gazety firmowej

Biuletyn firmowy. Sięgnij po rzetelną pomoc fachowca w tej dziedzinie.

Gazeta firmowa to znakomity sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także rodzaj reklamy. Zastanówmy się więc, jakie artykuły warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – motywuje personel

Korporacyjny biuletyn może spełniać rozmaite role. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o zdobytych nagrodach, chwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Tego rodzaju gazetki mają duże znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu członkowie załogi są bardziej chętni do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe działania dają im więcej satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi czują odpowiedzialność za wytwarzane artykuły, wzrasta też jakość pracy. Wielką zaletą jest także redukowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy pionami, które bywają częstym powodem konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Firmowy biuletyn zapewnia również stuprocentową transparentność działań firmy.

Projekt gazety – realizuj cele marketingowe

Oczywiście gazeta korporacyjna to też znakomita metoda reklamy. Biuletyn zewnętrzny dociera do odbiorców takich jak: usługobiorcy, firmy z tej samej branży, partnerzy firmy, środowiska uniwersyteckie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu spełnia cele promocyjne, podnosi sprzedaż oraz wspiera działania PR. Myśląc o wydawaniu korporacyjnego biuletynu powinniśmy najpierw zebrać redaktorów i zaplanować szatę graficzną. Najlepiej skorzystać z usług profesjonalistów (np. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, określą ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. korporacyjny biuletyn na pewno okaże się sukcesem.

Dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]