Przed właścicielami marek, którzy wybierają się na targi albo organizują promocję, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale także być na tyle praktyczny, by od czasu do czasu go wykorzystywali i tą drogą umacniali więź z marką. Takim gadżetem są właśnie torby z logo firmy.
Torby z logo – typy
Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno dostrzec, iż pod hasłem “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to głównie torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i bardzo praktyczny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji lub logotypu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze doskonale wygląda, a przy tym jest na tyle wytrzymały, by długo utrzymywać się na tkaninie. Kolejną zaletą takich toreb jest ich cena. W zależności od nakładu zamówienia oraz rodzaju torby, koszt w większości wypadków zaczyna się od kilku złotych za sztukę. Grafikę można wykonać także na torbach na notebooka bądź torbach podróżnych i sportowych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy popularnych konferencji oraz pokazów. Rzecz jasna, cena produktów tego rodzaju i nadruku na nich jest wtedy zdecydowanie wyższa – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić oprócz toreb z logo?
Agencje prowadzące akcje promocyjne najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie wielu różnych gadżetów. Winny więc szukać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze kilkadziesiąt innych produktów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na zagłówkach, plecakach typu worek bądź pozostałych użytecznych produktach z tkaniny lub dodać do zlecenia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki oraz smycze, które nadal są popularne wśród klientów.