Pozycjonowanie stron to wiele działań, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu czy też samej marki.
Google wartościuje wszystkie witryny www w oparciu o prawie dwustu różnorodnych wskaźników. Wynik tej diagnozy determinuje to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uważają m.in. jakość treści, responsywność, a także linkowanie (off-site oraz on-site).
Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internaucie ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na powyższe zapytanie. Które strony pojawią się w wynikach najwyżej? Najczęściej te, których treść jest dobrze nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. a zarazem niepowielona z innych witryn. Na pozycje wpływ ma też poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na desktop, lecz i mobile), a także ilość linków prowadzących do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – zleć to profesjonalistom z agencji SEO
Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, wobec tego warto zostawić pozycjonowanie stron i sklepów internetowych fachowcom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także marketingu internetowego oraz tworzenia stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które dodatkowo rozwiną firmę.
Pozycjonowanie sklepów oraz stron www w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do szerszej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do administratorów stron, które służą do prezentacji i sprzedaży usług lub produktów firmy. Prowadząc jakikolwiek biznes nieroztropnie jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie ustaje w walce o dotarcie do nowych klientów. Według badań prawie 97% klientów sprawdza online informacje o lokalnych usługach, co wyraźnie pokazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesłychanie zwiększa szansę, że internauta wybierze naszą ofertę.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]