Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Szukasz informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Dobrze trafiłeś!

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić solidną agencję SEO? Należy posłuchać wskazówek specjalistów.

Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google nakręciło o tym instruktaż

Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita praktycznie tylko za sprawą Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak między innymi Rambler, Bing czy też DuckDuckGo, wciąż najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, najczęściej jest to trudne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki kurs, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla także, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą zauważalne efekty zwykle po paru miesiącach działań.