Na http://bit.ly/32XiPsJ zamówisz pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Istnieją trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego zespołu, Dzień Kobiet lub Tłusty Czwartek. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy zacząć je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść witryny.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Drugi typ pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też dużo mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, iż coraz popularniejszy jest trend wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Braun Seria 5 szara,
– telefon Samsung Galaxy A50 czerwony,
– buty sportowe Nike Air Max białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Żoliborz”)
– miejscowość (“weterynarz Kraków”)
– kraj (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do odbiorców rezydujących na tym samym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana również wówczas, gdy firma ma mały budżet na reklamę i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “restauracja włoska“, to “restauracja włoska Kraków”.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]